Suositut postaukset

lauantai 27. marraskuuta 2021

Talven tuloa

Keitele jäätymässä. Valokuvaaja I.P. 26.11.

 Viime sunnuntaista saakka täällä on ollut lumi maassa ja pari päivää sitten pyrytti 15 cm lisää. Pienet järvet ja lammet saivat jääpeitteen ja isommatkin järvet jäätynevät pika puoliin. Uimapaikkanikin on jo jäätymäisillään. Nyt on suunnattava joelle, jos mielii uimaan.

Eilen bongasin ensimmäiset potkukelkkailijat. Täällä maalla se on yleinen menopeli. Hiihtolatujakin alkavat tehdä luonnonlumesta. Tervetuloa talvi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...