| Keitele jäätymässä. Valokuvaaja I.P. 26.11. |
Viime sunnuntaista saakka täällä on ollut lumi maassa ja pari päivää sitten pyrytti 15 cm lisää. Pienet järvet ja lammet saivat jääpeitteen ja isommatkin järvet jäätynevät pika puoliin. Uimapaikkanikin on jo jäätymäisillään. Nyt on suunnattava joelle, jos mielii uimaan.
Eilen bongasin ensimmäiset potkukelkkailijat. Täällä maalla se on yleinen menopeli. Hiihtolatujakin alkavat tehdä luonnonlumesta. Tervetuloa talvi!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti