Pari päivää sitten oli viimeinen päiväni nykyisellä työnantajallani, missä olen työskennellyt kaiken kaikkiaan +26 vuotta.
En ole eläkkeelle jäämässä, vaan tekemässä suuren muutoksen elämässäni.
Sain vajaa kuukausi sitten työpaikan pienestä kunnasta ja olen jättämässä suuren kaupungin pölyt taakseni.
Tämän blogin on tarkoitus seurata matkaa maalle, kohti tuttua ja tuntematonta, kohti unelmia.
Katsotaan minne se vie.
(Blogissa julkaistut valokuvat ovat pääasiassa kirjoittajan itsensä ottamia. Ellei näin ole, on kuvien yhteydessä maininta valokuvaajasta, jos sellainen on tiedossa.)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti