Tänään koirani täytti 8 vuotta ja tänään se kuoli.
Se ei enää toipunut viimeisestä leikkauksesta. Sen kävely oli huonoa ja jalka turposi. Se vietiin eläinklinikalle, jossa sitä aikaisemmin operoitiin ja sillä todettiin aggressiivinen syöpä, ilmeisesti sarkooma. Syöpä oli hajottanut luukudoksen ja osteosynteesimateriaalit olivat pettäneet.
Jää hyvästi rakas Usko!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti