Olen ollut puolitoista kuukautta uudessa työssäni ja sain tällä viikolla hyvää palautetta työryhmältäni. Olen siis koeajalla kaiken kaikkiaan kuusi kuukautta töiden aloittamisesta; tuona aikana voi kumpi tahansa osapuoli, työnantaja tai -tekijä, lopettaa työsuhteen selittämättä syytä vain ilmoituksella. Ja irtisanominen tulee voimaan seuraavasta päivästä.
Sitä varmaankin se unenikin taannoin tiesi, kun pääministerin kanssa oltiin "tukkanuottasilla" kts. postaus 15.3.2021.
Työryhmäni pelkää, että lähden nostelemaan. Ajattelevat, kun tulen ns. suuresta maailmasta, etten viihtyisi tai kokisin nykyisen työni tylsäksi. Toivovat, että jatkan heidän kanssaan kauan, kauan.
Myös asiakkaat ovat olleet kiitollisia. Olen kuulemma antanut heille paljon jo tänä aikana.
Voiko parempaa palautetta toivoa?
Olen viihtynyt, työ on kaikkea muuta kuin tylsää, saan vastuuta ja minua koulutetaan, saan käyttää koko ammattitaitoani ja opetella uutta. Asiakkaat ovat haastavia, mutta elämän koko kirjossa mielenkiintoisia.
Minut hyväksytään sellaisena kuin olen, omine vikoineni ja heikkouksineni.
![]() |
| Onko enkelin siipi osunut? |































