Näin viime keskiviikkoyönä unta, että Sanna Marin hyppäsi uima-altaan syvään päähän. Oli siinä unessa muutakin, mutta pointti oli uiminen. En tiedä, miksi pääministerimme seikkailee unikinossani (kts. blogi 15.3.2021), koska en millään lailla fanita häntä, tai ketään muutakaan poliitikkoa.
Mummoni tapasi sanoa, että uimisesta unta näkeminen tietää pahaa. Kerroinkin töissä unestani ja toivoin, ettei nyt pääministerillemme sattuisi mitään. Keskiviikko oli minulle muutoinkin huono päivä.
Eilen menin käymään joka viikoisella käynnilläni tallilla. Kuulin, että hevosystäväni (kts. blogi 20.2.2021) oli jouduttu lopettamaan äkillisen suolisolmun takia juurikin keskiviikkona.
Minulle uni ja tämä tapahtuma liittyvät toisiinsa. Ainakin haen yhteenliitettäviä merkityksiä. Sellainenkin on, että hevosen omistaja ja pääministerimme ovat etunimeltään kaimoja. Nyt myös opin, ettei uneni pääministeristämme tiedä hyvää.
| Tässä R. ja allekirjoittanut. Valokuvaaja I.P. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti