Tänään saimme taapelin viimein ja vihdoin valmiiksi. Alla on lankkua, päällä on lautaa. Teimme katon kaltevaksi käyttäen osittain maaston muotoa apuna. Näin sadevesi valuu painovoiman ansiosta alas, eikä vesipusseja ilmaannu.
Ensi viikolla, jos hyvin käy, tulee sahuri sahaamaan laudat.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti