Jätin eilen neljään pankkiin asuntolainatarjouspyynnön. Joudun jonkin verran rahoittamaan lainarahalla uudisrakennuskohdettani, vaikka sain myytyäni Tampereen asuntoni ja säästöjäkin on kertynyt.
Joudun myös pohtimaan auton vaihtoa, sillä täällä maalla olosuhteet ovat vähän toista kuin kaupungissa. Eli työn kannalta tarvitsen 5 -ovisen auton entisen 3 -ovisen sijaan ja myös neliveto olisi varmempi.
Suuria investointeja on siis tulossa lähikuukausien aikana minun mittapuullani.
Pääsiäisen kunniaksi kuvassa mökin pihasta kuvattu tulppaani parin vuoden takaa. Otsikossa oleva laina oli myös mummoni etunimi. Joten lämpimät ajatukset sinne pilven reunalle isovanhemmilleni, joiden "ansiosta" olen nyt täällä toteuttamassa suurta elämänmuutostani.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti