Tällä viikolla sain mökin purku- ja uudisrakennuksen rakennusluvat. Luvat ovat lainvoimaiset parin viikon kuluttua. Eli rajanaapurit voivat vielä valittaa luvista.
Eilen oli aloituspalaveri, johon osallistui rakennusvalvonnasta rakennustarkastaja eli sama henkilö joka hyväksyi lupahakemukseni, valvoja eli vastaava työnjohtaja, ystäväni ja allekirjoittanut.
Mökin purku siirtyy, koska aikataulu muuttui alkuperäisestä suunnitelmasta minusta riippumattomista syistä. Urakoitsija, jonka kanssa sovimme alustavasti elokuulle mökin purkamisesta ja pohjatöistä, joutuu omien töidensä vuoksi siirtämään töiden aloitusta tuonnemmaksi.
Itse asiassa tämä nykyinen aikataulu sopii minulle paremmin kuin hyvin. Koirani saa "koikkelehtia" kipsijalallaan täällä maalla. Saamme myös olla hyvän rupeaman mökillä; keväästä syksyyn. Aikaisemmin kun surin mökin purkamisesta keskellä kesää.
Mökkini näyttää nyt kuin se olisi varastetun tavaran varasto (kts. blogi 14.6.2021). Ystäväni toi äitinsä taulut mökille. Nyt yritän saada ne lahjoitettua ystäville, tuttaville tai myydyksi. Myös ystäväni edesmenneen isän harmonikkaa yritämme saada myydyksi.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti