Suositut postaukset

perjantai 6. elokuuta 2021

Loman paras hetki

Eilen lähti mökin purku- ja uudisrakennuksen rakennuslupahakemus rakennusvalvontaan. Olemme alkuperäisestä suunnitelmasta myöhässä noin 6 viikkoa. Syynä oli vesi- ja jätevesiasiat, mutta nehän ratkesivat parhaiten päin minun kannaltani katsoen.

Tässä on julkisivukuva, mikä antaa viitaan päin. Ikkunoista isot ovat makuuhuoneiden ja pikkuinen wc:n. Kuistin koko on 4 m2. Siinä mahtuu juomaan aamu- ja aamupäiväkahvit😎


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...