Tonttini takarajalla kulkee pienjännitteinen sähkölinja kuusiaitani takana. Haluan säästää kuusiaidan ehjänä, koska istutimme sen ukon eli isoisäni kanssa 70-luvulla. Kuitenkin kuusiaidan takaa tulee vetää sähkökaapeli tontille. Samoin vesiosuuskunta kaivaa putkensa lähes samasta suunnasta.
Ystäväni alkoi jo pari päivää sitten kaivaa kuusiaidan alitse tunnelia sähkökaapelia varten. Eilen saimme tunnelin tehtyä läpi.
Olen laittanut vireille paikallisen sähköyhtiön kanssa uuden sähköliittymäsopimuksen. Voin liittyä pylväälle omalla aikataulullani ja urakoitsija tulee nostattamaan liittymiskaapelin pylvään latvaan. Urakoitsijan kanssa on pidetty jo yksi kokous asian tiimoilta. Tarve sähkölle tulee uudisrakennuksen pohjatöitä tehtäessä.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti