Suositut postaukset

keskiviikko 30. kesäkuuta 2021

Uusi koti 2

Olen asunut Keski-Suomessa nyt reilun 4 kuukautta, mutta vieläkin minulla on väkevänä tunne siitä, että olen täällä vain käymässä.

Eihän se ihme ole, kun olen lomani ja vuorotteluvapaani viettänyt täällä. Eli pitkiä yhtäjaksoisia kausia olen viettänyt täällä ja viimein palannut aina Tampereelle.

Työkaveri ehdotti tällä viikolla, että lähdetään käymään työasioiden puitteissa syksyllä Tampereella. Ei sitten yhtään napannut!

Soitin tänään konsultoiden entiseen työpaikkaani. Kiva oli kuulla kuulumisia, mutta sitä strukturoitua kiirettä, joustamattomuutta tai luovatonta työtä ilmankin pärjään ja vallan hyvin.

Viereisestä kuvasta voisi arvuutella missä maassa olemme: Italia, Ranska vai Suomi?

No, Suomestahan tämä kuva on ja talon pihasta, josta olen vuokrannut asunnon. Harvinainen näky, mielestäni. Siis se, että pyykit roikkuvat rakennusten välissä, korkealla. Mutta voinhan aina kuvitella olevani jossakin Etelä-Euroopan maassa, vielä kun ilman ja järvien lämpötilatkin viittaavat enemmän siihen suuntaan. Ja varsinkin, kun pandemian takia matkustelu ei ole käynyt mielessäkään.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...