Mökki on vielä pari kuukautta paikallaan. Olen jo vienyt tavaraa mökiltä vähissä erissä vuokra-asuntooni. Lämmin varasto on hakusessa, sillä levitettävä kangaspäällysteinen vuodesohva on niin painava, ettei sitä kukaan jaksa kantaa nykyiseen asuntooni, vaikka se sinne mahtuisikin.
Muut huonekalut pärjäävätkin kylmässä varastossa, ja ne siirretään läheisen maatilan varastoon. Muutama ylimääräinen sänky olisi poisannettavaksi, yksi vitriinikin...
Kaasujääkaapin ja -hellan voisi antaa pois, samoin keittiön kaapistot, ulko-ovet ja ikkunat, aurinkopaneelit ja -järjestelmän. Nimimerkillä:"Hakija saa pitää". Varmasti muutakin irtotavaraa voisi irrota, jos kiinnostusta olisi. Täytyy "huudella" oikeilla kanavilla asiasta.
Jossakin vaiheessa pitäisi tehdä inventaariota. Monia mm. ruoanlaittovälineitä on jopa kolminkertaisesti; kolmesta eri huushollista.
Liinavaatteitakin on ihan riittävästi loppuelämäkseni, jos niikseen.
Minä en harrasta kirpputoreja. Vaan, kai nämä edellä mainitut voisi jossakin kelvata? Hyväntekeväisyyteen edes...

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti