Minun piti päättää talon värikin, vaikken vielä yhtään osaa sanoa, mikä se on.
Nyt piirustukset korjauksineen lähtivät talofirman edustajalle. Ensi viikolla valvoja tulee tekemään asemakaavapiirustuksen.
Lähetin ympäristövalvontaan lähes kuukausi sitten selontekoa tulevista käyttö- ja jätevesiratkaisuista.
Saatuani lopulliset talon kuvat, ympäristövalvonnan päätöksen, asemakaavan ja energiatodistuksen voin lähteä tekemään naapurikuulemiskierrosta. Ne saatuani voinkin sitten hakea vanhan mökin purkulupaa ja uudisrakennuksen rakennuslupaa.
Jotain vielä saattoi jäädä välistä. Amatööriin ei voi luottaa...
![]() |
| Pihlajaperhoset (Aporia crataegi) |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti