Olen vuosien tauon jälkeen herätellyt vanhaa harrastustani, soutua. Se on kelpo liikuntaa. Tai kaikki vesillä tapahtuva omalla lihastyöllä tehty liikunta on mainiota: uinti, melonta, suppaus. Purjehtimista tai surffausta en ole koskaan kokeillut.
Osallistuin viitenä vuonna perättäin Pirkan soutuun kirkkovenesarjassa työpaikan joukkueissa vuosina 1999-2003. Tavoitteena Pirkan soudussa oli vain se, ettei olla jumbosijalla. Myös vuonna 2012 soudin omaksi ilokseni ja pitääkseni päänuppini kasassa kuntouttaessani jäätynyttä olkapäätäni.
Vesillä olo on mukavaa liikuntaa ja huovatessa aktivoituvat syvät lihakset, mitä näin opiskelun jälkeen tarvitsee erityisesti! Suosittelen💪

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti