Tässä kuvassa (valokuvaajana äitini) olemme korkeintaan 4-vuotiaita ystäväni kanssa. Meillä on vajaa kahden kuukauden ikäero, tosin olemme syntyneet eri vuosina. Minä aloitin vanhempana koulun vuotta aikaisemmin kuin ystäväni.
Tutustuimme toisiimme asuessamme samassa taloyhtiössä ja äitimme olivat keskenään työtovereita. Olimme myös siis perhetuttuja ja siten he olivat mukana äitini hautajaisissa.
Ystävyys on säilynyt yli 50 vuotta, vaikka jo lapsuudessa ystäväni perheineen muutti pääkaupunkiseudulle.
Olen saanut olla onnekas saadessani tutustua myös ystäväni lapsiin ja olla osallisena heidän elämissään. Hyvä ystävä on lahja❤

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti