Sain tänään uudisrakennukseni piirustukset. Niissä on nyt julkisivukuvatkin, joskin kuvista puuttuvat verannan ja kuistin kaiteet, koska ne tehdään itse.
Pääsen ensimmäisen kerran "näkemään" rakennusta oikeasti ja mieltämään sitä ympäristöönsä.
Joitakin pieniä korjauksia täytynee tehdä ja katsotaan mitä valvoja sanoo. Hän se asiantuntija on.
Tässä kuvassa on mittasuhdetta hirren paksuudesta, mikä tulee uudisrakennukseeni: 27,5 cm. Tuo hirren pääty; 9 cm on kesämökin hirren paksuus.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti