Tällä viikolla tuli rakennuslupani lainvoimaiseksi. Eilen sain ensimmäisiä kalustesuunnitelmia keittiöstä, kodinhoitohuoneesta, eteisestä, makuuhuoneista ja wc:stä. Suunnitelmat tulivat talotoimittajan yhteistyökumppanilta.
Suunnitelmat ovat interaktiivisia 360° panoraamaesityksiä, eli pääsen ikäänkuin varkain jo taloni sisälle katsomaan sisustusta. Toivottavasti mittasuhteet ovat vääristyneitä, sillä varsinkin makuuhuoneet näyttävät kovin täysinäisiltä, jo nyt.
Ikkunoiden takaisia maisemiakin on mallinnettu vastaamaan järvi- ja harjumaastoa. Keittiösuunnittelija tuntee henkilökohtaisesti tämän alueen, koska täällä kulkee hyvin suosittu retkeily- ja luontopolku. Sen lisäksi täällä risteilee runsas polkuverkosto, ja on siten tuttu myös hänelle.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti