Ihmiselläkin jalkapohja on jonkin aikaa arka, jos sitä joutuu olemaan käyttämättä esimerkiksi kipsauksen tai ihonsiirteen vuoksi.
Onneksi koirani käytti jalkaansa jo luontevasti, ja mikä parasta, se on akselisuuntainen. Kipulääkkeissä on päästy miedompaan valmisteeseen. Toipuminen on siis hyvällä mallilla.
Mitähän mieltä koirani tästä kaikesta on? Kuinka paljon se ymmärtää? Ainakin se haluaisi kovasti tutustua uuteen jalkaansa ja hoitaa sitä nuolemalla. Ymmärtäähän sen. Kuivunutta ihoa ja karvoitusta, kutinaa ja tassuhikeä. Sen vuoksi sitä on suojattava vielä sukalla.
Kahden viikon kuluttua on toinen rtg-kuvaus. Toivotaan, etteivät ruuvit korkkaile enempää!
![]() |
| Villiviini |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti