Ken tietää minkä linnun pesä?
![]() |
| Sivusuunnasta |
Jätin hyvästejä kaadettaville puille ihan konkreettisesti halaamalla ja silittelemällä niitä. Pyysin myös anteeksi niiltä, kun päätän näin niiden elämän. Ystäväni, joka puut kaatoi, toi "tilalle" paljon tammenterhoja. Ehkä joku päivä, jota emme ole enää näkemässä, tontillani on tammimetsääkin?


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti