Emme olleet nähneet koko korona-aikana. Olihan se riemullista💖
Nostimme kaadetut puutukit traktorin peräkärryyn, siirsimme kiviä, pihalaattoja ja perennoja, karsimme puiden oksista polttopuita, täytimme kaivoa ja kuten kuvassa nostimme portin tolpan maasta vivuttaen traktorilla sitä ylös.
Tolppa oli nostettava ylös ja aitaa kaadettava syystä, että tontille tulee kuorma-autoja ja työkoneita, eivätkä ne mahtuisi kunnolla ajamaan.
Lisäksi kävimme koiralenkillä ja sienessä. Pieniä suppilovahveroita oli jo runsaasti. Raikas syyssää siivitti työntekoa.
Illalla lämpesi sauna ja kirkasta yötaivasta vasten seurasimme lepakoiden lentoa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti