Kirjoitin 26.2 ja 4.4.2021 kellököynnöksen kasvattamisesta. Tänä kesänä se kasvoi kuusta vasten, kun uudisrakennustyömaan aikataulun ym. asioiden takia en voinut antaa sen kasvaa millään seinustalla.
Viikonloppuna huomasin siinä ensimmäisen kukkanupun. Sille tulee kiire, jos meinaa ehtiä kukkimaan! Aikaisempina vuosina se on tehnyt runsaasti kukkanuppuja ja toisinaan, niin kuin alimmassa kuvassa, se on kukkinut jo elo-syyskuussa runsaasti.
Tänä vuonna ukkosmyrsky kaatoi kukkaruukun ja se saattoi vaurioittaa kasvia. Tai sitten kilpailu kuusen kanssa tai helteinen kesä...tai miksi edes pohdin kasvin syitä kukkimattomuudelle. Nyt vain oli näin.
![]() |
| 2019 |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti