Omalta tontiltani katkesi vain tervaleppä, mutta naapurilta menikin jo muutama puu enemmän ja viidasta (blogikirjoitus 12.7.2021) useita. Tästä läheiseltä harjulta oli kymmenittäin mennyt puita nurin. Myrsky oli tehnyt ikään kuin juosteita metsään; muutaman kymmenen metrin välein myrsky veti viivottimella linjoja ja niistä puut nurin.
Pahimman puhurin iskiessä tuli tunne ikkunoiden rikkoutumisesta, kun rakeet, sade ja tuulen mukana tulleet roskat paiskautuivat ikkunaa päin. Näkyvyys meni hetkeksi vain kymmeniin metreihin. Sillä hetkellä sanoin ystävälleni, että toivottavasti mökki kestää vielä tämän! Pihakeinukin siirtyi metreillä. Mitään vastaavaa en ole kokenut aikaisemmin.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti