Tosin minulla puhtaiden mattojen levitys lattioille ottaa nyt aikaa, sillä seuraavan kerran se tapahtuu vasta uudisrakennukseen ja siihen vierähtää vuosi tai jotain...?
Järvien rehevöitymisen kannalta olisi tärkeää, ettei mattoja pestäisi enää omissa mökkirannoissa. Omallakin rannalla olen useina vuosina uinut sellaisessa saippuavaahdossa, kun tuuli on painanut toisten pesemien mattojen "saippuajämät" meidän rantaan. Ja sekin vielä, että olemme kantoveden varassa, eli sillä saippuavedellä peseydymme, pesemme astiat ja se on myös koirani juomavettä. Ei kiva!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti