Sain ryhdikkäät ja melko omaleimaiset hyllyköt, jotka ajattelin siirtää myös tulevaan uudisrakennukseeni, eteiseen kenties.
Koen hankalaksi suunnitella esim. sähköpistokkeiden ja valaisimien paikkoja, kun mittasuhteet ovat kuitenkin niin toiset kuin nykyisessä mökissä. Niiden sijoittelu tulee nyt vain eteen, sillä hirsiin tehdään läpiviennit kaikille johdoille. Samalla pitäisi miettiä tulevaisuuden tarpeita, vaikkei niitä vielä toteuttaisikaan. Astianpesukonetta en halua tässä vaiheessa, mutta jossain vaiheessa jos elonpäiviä on, voi ollakin tarpeen hankkia pöytämallinen astianpesukone.
Saunaan on suunniteltu jo nyt sekä puulämmitteinen että sähköinen kiuas. Sähkökiuas niihin hetkiin, kun esim. tekee hiihtolenkin ja voi mennä saunomaan suoraan lenkin jälkeen, tai jos vain on liian väsynyt lämmittämään puukiuasta. Puukiuas on taas tunnelman luoja ja kuuluu järvenrantaidylliin.
Keittiösuunnittelua en ole vielä organisoinut millään tasolla. Uudisrakennukseen on piirretty saareke, mutten nykyisissä mielikuvissani näe sitä keittiössäni.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti