![]() |
| Muisto metsäjäniksen (Lepus timidus) talviruokailusta |
Ne, jotka ovat vaihtaneet työpaikkaa, tietävät miltä tuntuu olla autuaan tietämätön uuden työpaikan ristiriidoista, henkilökemioista ja "pohjavirroista", jotka vaikuttavat keskinäiseen työskentelyyn. Voi mennä ihan "sinisilmäisenä" kaikkiin tilanteisiin ilman ennakkoasenteita tai -odotuksia.
Olen ainoa ammattini edustaja työryhmässä ja voin muokata työnkuvaani ja työskentelyäni kohtalaisen vapaasti. Pari kollegaa minulla on, mutta meillä kaikilla on omat sektorimme (esihenkilöt) ja vastuualueemme.
Onneksi tuota tiimaa on tullut kartutettua, sillä sitä täällä tarvitaan.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti