![]() |
| Tämä on eilisen postauksen autiotalon ikkuna |
Pyysin kaiken kaikkiaan viideltä eri pankilta lainatarjousta asuntolainaan uudisrakennusprojektiini. Kolmesta pankista sain yhteydenoton puhelimitse ja kahdesta niistä sähköpostiin tarjouksen. Kolmannen kanssa oli hankaluutta saada etäkokousta sovittua aikatauluongelmien takia. Kahdesta pankista tuli pelkästään sähköpostiin tarjous, joista toinen oli suorastaan ala-arvoinen.
Tänään tein valintani. Myyn taas "sieluni", kun joudun ottamaan lainaa. Tämä riippumattomuus kun on ollut kovin mukavaa aikaa. No, hyvän syyn takia laitan itseni liekaan.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti