Suositut postaukset

lauantai 17. huhtikuuta 2021

Selfie 2


 Sain eilen koronarokote 2:n. Tällä kertaa se oli kaikkinensa arkisempi tapaus. Radio oli hiljaa, eikä mitään ylevää tms. kokemusta tullut (vrt. blogi 12.2.21). Näinhän se varmaankin menee. Totumme tähänkin tautiin osana muita...
Työterveyshoitaja antoi kuitenkin hyvän neuvon: ottaa parasetamolia tai ibuprofeenia tasaisin väliajoin, jotteivat jälkivaikutukset häiritse elämää.

Joten otin pari tabua ja tänään on ollut hyvä päivä.

Lähdin retkeilemään eräälle autiotalolle, missä aina luonto osaa yllättää: peukaloinen (Troglodytes troglodytes) näyttäytyi, puukiipijä (Certhia familiaris) ja punarinta (Erithacus rubecula) lauloivat monien muiden lintujen kera.

Tässä kuvassa halusin luoda moniulotteisuutta; likainen ikkunaruutu, mikä antaa illuusion lumisateesta, auringon luoma ikkunaruutu roskaisella lattialla, oviaukon ääriviivat, toisesta ikkunasta avautuva näkymä, takanani ikkunasta peilautuva maisema ja kuvaaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...