Samuli Paronen: "Katselen maisemaa, se tulee minuun, eikä mikään ole tulevilta pois, kun lähden."
Blogin alkupuolella kirjoitin kirjoistani, mitkä omistan. Laskin omistamieni niteiden määrän ja sain hieman alle 700 kappaletta.
Opiskeluissani joudun viittamaan esseissä tai verkkotehtävissä lähteisiin ja jo useamman kerran olen halunnut käyttää niissä omaa "kirjastoani". Suppeasti tosin, sillä materiaali on vanhaa niin kuin on omistajansakin.
Perusasiat eivät miksikään muutu, joskin tieteellisissä teksteissä suositaan mahdollisimman tuoreita lähteitä. Henkilökohtaisesti pidän enemmän kirjojen pläräämisestä kuin ruudun.
Ja kuten kuvasta näkyy, tällaisina "räpäskäpäivinä" on mukava viettää aikaa hyvän kirjan parissa. Tyypillisiä huhtikuun ilmoja!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti