Suositut postaukset

perjantai 2. huhtikuuta 2021

Pääsiäinen


 Mukavaa pääsiäistä!

Pyöräilin reilun kuukauden tauon jälkeen. Kuulin hippiäisen (Regulus regulus), ja monen muunkin linnun laulua. Hippiäinen laulaa niin korkealta, että on sanottu ettei sitä vanhana, kuuloalueen supistuessa, enää kuule. Onneksi en ole vielä niin vanha.

Vien pyöräni työpaikalleni. Saan työnantajan luvalla tehdä sillä keskustassa suoritettavat työmatkat. Tämä on kovin mieluisaa!
Ensin siihen vaihtunee kesärenkaat. Ja osan matkasta se saa autokyydin, sillä vaikka kuinka haaveilisin pyöräillä työmatkat, se taitaa käytännössä olla vaarallisempaa kuin alun perin edes ajattelin. Joudun ajamaan useamman kilometrin vilkkaasti ja raskaastikin liikennöidyn kantatien viertä, eikä täällä maalla mitään pyöräteitä ole. Henkikultani on vielä sen verran rakas, etten ota turhia riskejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...