Kirjoitin jo aikaa sitten kuinka kävin ylikierroksilla, kun sain uuden työpaikan ja laitoin ns. rattaat pyörimään elämänmuutokseni mahdollistamiseksi.
Nyt on kulunut kolmisen kuukautta työpaikkahaastattelusta yms. ja selkeää tasaantumista alkaa olla havaittavissa.
Nukun pääsääntöisesti hyvin, enkä stressaa uudesta työstäni tai oikeastaan mistään (lukuunottamatta opiskelu ja uudisrakennuskohteen suunnittelu yms. asiat). Nuo em. kulkevat tässä rinnalla toistaiseksi ja pitkään.
Työtahti on sopiva ja saan tehdä sitä missä olen hyvä. Voiko parempaa toivoa?
Joten en voi muuta kuin suositella työ- ja asuinpaikan vaihtamista. Nyt, jos ei koskaan!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti