Naapurini käväisi koiransa kanssa ja toi tekemiään rahkapullia. Olemme ystävystyneet kuluneen talven aikana.
Olen tiennyt heidän olemassaolostaan aikaisemminkin, koska koirani on vieraillut heidän koiransa luona, mutta nyt muutettuani tänne olemme tulleet tutuiksi. Vaihdamme kuulumisia mm. luontohavainnoista.
Naapurini asuvat linnuntietä kilometrin päässä, teitä myöten kaksinkertaisesti. He todellakin asuvat vakituiseen paikkakunnalla.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti