Eipä ole näkynyt Sanna Marinia tai muita valtioneuvoston jäseniä työpaikalla jakelemassa potkuja tai muutenkaan sekoittamassa kunnan elämää.
Nyt olen kolme päivää ollut uudessa työpaikassani, ja päässä surisee vieläkin kuin "Haminan kaupungissa".
Lähes kaikki on uutta; työympäristö, työkaverit, työkäytänteet, tietotekniikka, työaika yms. Joissakin asioissa ollaan vuosikymmeniä jäljessä, joissakin edellä verrattuna edelliseen työpaikkaani.
Vastaanotto on ollut hyvin ystävällistä ja luottavaista. Siitä tulee hyvä olo.
On siis arvovalinta onko portti puoliksi auki vaiko kiinni ja miten portista kuljet.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti