Suositut postaukset

keskiviikko 10. maaliskuuta 2021

Koli 4

 

Välisaari ja Pieni-Korppi häämöttävät taustalla

 Kylmää piisaa! Aamulla -33°C. Vain iltapäivisin on hetkisen siedettävää ja ulkoiluun sopivaa säätä.

Onpahan aikaa ladata muutosta tyhjentyneitä akkuja, nukkua ja tehdä rästiin jääneitä opiskelutehtäviä valmiiksi. 

Nyt voi hyvällä omalla tunnolla vain olla. Sehän on loman yksi tarkoitus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...