Kylmää piisaa! Aamulla -33°C. Vain iltapäivisin on hetkisen siedettävää ja ulkoiluun sopivaa säätä.
Onpahan aikaa ladata muutosta tyhjentyneitä akkuja, nukkua ja tehdä rästiin jääneitä opiskelutehtäviä valmiiksi.
Nyt voi hyvällä omalla tunnolla vain olla. Sehän on loman yksi tarkoitus.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti