Mitenkähän sitä nuorena jaksoi muuttaa ns. yhdessä yössä? Työpäivän jälkeen pakkasi kamat autoon, vaihtoi kaupunkia, kantoi tavarat uuteen asuntoon ja meni seuraavana päivänä töihin uuteen työpaikkaan.
Muuten muuttoni meni hyvin, tavarat ovat lähes paikoillaan, mutta...!
Asun nyt tilapäisesti vuokralla v. 1955 rakennetussa talossa, ja silloisten rakennussäädösten mukaisesti kylpyhuoneen oviaukko on kapea. WC:hen ei mennä liikkumisen apuvälineen, saati sitten 60 cm leveän pyykinpesukoneen kanssa.
No, laitettiin sitten pesukone keittiöön, mihin se mahtui hyvin. Ja lisää muttia... Rakennussäädösten vuoksi en voi käyttää sitä keittiössä, kun siellä ei ole lattiakaivoa.
Joten, olen nyt ilman toimivaa pyykinpesukonetta. Meneehän se hieman hankalaksi.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti