![]() |
| Koira piehtaroi |
Käytiin taas hiihtämässä Keiteleen jäällä eilisen myräkän jälkeen. Latuakin oli ajettu.
Liikkuminen työpäivän jälkeen vie sopivasti aatokset pois mieltä askarruttavista asioista. Monesti ongelmiin löytyy ratkaisukin, ilman aktiivista ajattelua.
Koiran touhuilu on rentouttavaa ja parasta palautetta. Se peilaa emäntänsä mielialoja. Kun sillä on kaikki hyvin, on minullakin lopulta kaikki hyvin.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti