Tänään tein virallisesti asuntokaupat ja kävimme pienellä porukalla sitä juhlistamassa ja syömässä Kolin Ryynäsessä paikalliset hampurilaiset.
Ruoka oli taas taattua, laadukasta ja maittavaa. Ja kuten kuvasta näkyy, niin sitä oli riittävästi. Ravintola sijaitsee vanhassa kaupassa ja paikka on nostalgisesti sisustettu vanhoilla huonekaluilla, valokuvin ja tavaroin.
Täällä Pohjois-Karjalassa saavat ravintolat olla auki koronarajoituksin.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti