Suositut postaukset

perjantai 12. maaliskuuta 2021

Koli 5

Räsävaaran näkötorni taustalla

 Lähdimme aamulla hyvissä ajoin hiihtämään Räsävaaran lenkkiä koiran kanssa. Aikaisin siksi, että koira sai juosta vapaana latu-uralla, kun muita hiihtäjiä ei vielä ollut. Näin olemme tehneet jo vuosia. 

Räsävaaran lenkki on haastava, koska nousua ja myös laskua on riittävästi, molempiin suuntiin. Matkan teko on hidasta, kun koiran kanssa on leikittävä vähän väliä ja eväätkin syötävä.

Ja ajan kululla ei ole väliä. Tärkeintä on yhdessäolo ja ulkona liikkuminen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...