Ehkä siitä syystä näin yöllä kummallista unta. Pääministeri Sanna Marin oli työpaikallani (ympäristö oli outo, mutta ainakin siellä oli entisiä työkavereita). Marin näki minun työskentelevän useaan otteeseen ja totesi sitten laajan kuulijakunnan edessä, ettei halua nähdä minun työskentelyäni, ettei se ole sopivaa.
Hetken mietittyäni Marinin sanomisia ja tuntiessani häpeää, menin rouva pääministerin luokse ja pyysin hänen irtisanovan minut. Ja hän irtisanoi. Samantein.
Että näillä aatoksilla...

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti