Kaikki hyvä päättyy aikanaan. Joka kerta on yhtä vaikea lähteä Kolilta pois, mutta onneksi tänne pääsee aina takaisin ja minulla matka lyheni reilulla 200 km suuntaansa uuden asuinpaikan myötä.
Kävimme eilen katsomassa NunnaUunilla ja Tulikivellä Juukassa erilaisia leivinuuni- ja hellaratkaisuja uudisrakennuskohteeseeni. Molemmissa paikoissa oli erittäin hyvä ja asiantunteva palvelu. Vaikeaksi menee valinta.
![]() |
| Ukko-Koli näkyy taustalla valkohuippuisena |
Aamulla kävimme vielä hiihtämässä Sutkanvaaralla. Ja kuten kuvasta näkee, ei ole hiihtäjiä ruuhkaksi asti. Se on Kolin yksi parhaimmista puolista. Täällä on vielä väljää liikkua, kun ei valitse kaikkein suosituimpia reittejä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti