Tapasin täällä taannoin henkilön, joka tunsi enoni.
Minulle eno jäi etäiseksi, sillä olin 12 -vuotias hänen kuollessaan, ja siitä syystä en oikein päässyt häntä koskaan hyvin tuntemaan. Minulle on jäänyt kuitenkin enosta hyvät muistot, vaikka hänellä oli kovin levoton elämä ja se johti hänen varhaiseen kuolemaansakin.
Eno oli pitkä, hyvin pitkä (204 cm) ja kovin laiha. Näistä tunnusmerkeistäkin em. henkilö hänet muisti.
Rauha hänen sielulleen!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti