Suositut postaukset

tiistai 9. maaliskuuta 2021

Koli 3

Koira ei tykkää tuulesta, sen vuoksi sillä on huivi.
 Korkeapaineen vaikutuksesta tänä aamuna oli -30°C, ja jopa kylmempää on luvassa ensi yöksi.

Teimme pieniä hiihtolenkkejä, mutta hyiset olosuhteet ajoivat sisätiloihin. 

Koskaan aikaisemmin ei ole ollut maaliskuussa näin kylmää kuin nyt on meidän täällä ollessamme.

Vuodet eivät ole veljeksiä keskenään. Vuosi sitten oli lämpöasteita, vesi nousi Pielisen jäälle, eikä sinne ollut mitään asiaa. Ladut pehmenevät kaikkialla, eikä hiihtämisestä tullut mitään.

Olosuhteet näyttävät paremmilta kuin ovat.

 

Tänään kehon ääreisosat olivat kovilla: kasvot, kädet ja varpaat. Onneksi repussa oli mukana lisävaatteita, joista sai ensiapua. Evästely luonnonhelmassa jäi tekemättä, mutta maistuivat ne mökilläkin ja ehkä vielä paremmilta, lämmön palatessa kohmeisiin ruumiinosiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...