Kävin tänään taas tervehtimässä hevosystäviäni. Viime syyskuussa syntyi oheisen kuvan varsa. Tässä se on vajaan kuukauden ikäinen.
Tänään tamma antoi minun silittää varsaa ensimmäistä kertaa! Hevoset ja minä, me kolme olimme hyvin lähekkäin hetken aikaa. Se oli aivan ainutlaatuinen, upea ja hieno hetki. Sydänalassa läikähti.
Olen voittanut tamman ja varsan luottamuksen. Ja varsinkin tamman, jota sen edellinen omistaja laiminlöi. Nykyään sillä on hyvä koti.
Hetket hevosten kanssa saa unohtamaan kaiken muun. Olen kovin onnekas kaikista eläinystävistäni.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti