Suositut postaukset

tiistai 23. maaliskuuta 2021

Kevät


 Nyt se on sitä! Pitkän talven jälkeen. Vielä kaksi viikkoa sitten värjöteltiin yli 30 asteen pakkasissa ja nyt on 40 astetta lämpöisempää.

Kohta on Suomen lentotila täynnä siivekkäitä, isoja ja pieniä, jopa pienen pieniä hyönteisiä.

Ja hiihtoladut ovat menneitä. Se sikäli harmittaa, kun itse en ehtinyt juurikaan latuja kuluttaa tämän suuren elämänmuutokseni takia.

Toivottavasti talvia vielä tulee. La Niña -ilmiö on tämän talven taustalla ja ehkä siitä saamme vielä osuuden ensi vuonnakin. Minä kun olen enemmän talvi-ihminen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...