Eilen tapasin ensimmäistä kertaa uuden esihenkilöni Keski-Suomen hyvinvointialueelta, olimme tosin kerran aikaisemmin keskustelleet puhelimitse.
Pidimme palaveria entisen ja uuden esihenkilöni kesken. Työtehtäväni tulevat muuttumaan jonkin verran, asiakkaiden kohderyhmä ja työskentelyalueenikin laajenee, työaikakin muuttuu. (Kts. blogini postaus 9.11.2021).
Kaikki nämä muutokset ovat mielestäni oikeaan suuntaan. Työ muuttunee asiantuntijuuttani paremmin hyödyntäväksi, työmatkakin saattaa ehkä lyhentyä joinakin päivinä.
![]() |
| Auringonlaskun aikaan 26.1.2023 |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti