Kuukauden kuluttua tämä blogini täyttää 2 vuotta, ja olen siihen päättänyt lopettaa tämän pitämisen.
Matka alkakoon -tarina siirtyy uuteen vaiheeseen. Eräs episodi elämässä on täyttymässä.
Kuukauden kuluttua tämä blogini täyttää 2 vuotta, ja olen siihen päättänyt lopettaa tämän pitämisen.
Matka alkakoon -tarina siirtyy uuteen vaiheeseen. Eräs episodi elämässä on täyttymässä.
Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...
Voi harmi! Tätä blogia on ollut niin kiva seurata! Tämä on ollut linkki myös omaan lapsuuteeni tuolla K-Suomessa. Hyvää jatkoa uusiin tuuliin! Niinhän se oikeasti on , että uusia ovia pitää avata, mutta oma taustansa ja menneisyytensä kuitenkin hyväksyä.
VastaaPoistaMinna