Suositut postaukset

torstai 26. tammikuuta 2023

Koira 43

 

 Lähdin tänään työpäivän jälkeen potkukelkkailemaan järven jäälle. Keli oli aivan loistava! Eilinen lämpö oli tiivistänyt lumipeitettä ja nyt pieni pakkanen antoi mukavan liukkaan kelin. Potkuttelevan jalan alla oli pitoa.

Koirani taisi myös aistia emäntänsä nautinnon, sillä se kiiti laukalla järven ylitse moneen kertaan. Mieleeni tuli se, että miksen voisi päästää jo irti surusta Uskoa kohtaan. Nauttisinkin uudesta koirastani. Voisinko kenties?

Tänään oli pitkästä aikaa hyvä päivä kaikin puolin. Jalan kivun suhteen taidan taas päästä tilanteen "herraksi". Talitintti (Parus major) lauloi tityytä ensimmäisen kerran tällä leveysasteella tänä keväänä. Päivä on pidentynyt 2,5 tuntia Oulun horisontin mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...