![]() |
| Hieno neiti unelmoi 1978, valokuvaaja M.N. |
Yllä oleva kuva on lapsuudenystäväni valokuva-albumista. Ja kuten ystäväni oli nimennyt kuvan "Hieno neito unelmoi". Kyseessä on siis kuva minusta esipuberteetti-ikäisenä, otettuna pääkaupunkiseudulla. Huvittavinta, että kuvaustilannetta on "stailattu"; jakkaralle asetettu hienoin soittorasia, orvokki ja omenoita. On vähän meikkiä, helmet kaulassa ja tukassakin solki yms.
Ystävyys on arvokas lahja. Ystävän tuki kantaa yli vaikeiden aikojen ja ystävyyden arvo kruunautuu niissä pienissä, kauniissa, yhteisissä hetkissä arkena ja juhlana.
Tällä käynnillä ystäväni luona oli erityismerkitys. Kiitos rakas, kallein ystäväni💖
"Elämäsi ei muodostu päivistä, jotka ovat menneet, vaan päivistä, jotka muistat".
Pavlenko

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti