![]() |
| 20.1.2023 klo 16:51 |
Ensimmäinen työviikko takana 50%:sesti ja täytyy tuottaa itselleni pettymys. Viikon edetessä jalka vain kipeytyi ja kipeytyi. Kävely muuttui ontuvaksi, en voi ajatellakaan kulkevani lumihangessa tai epätasaisella, töissä pelkään jonkun vahingossa astuvan jalkani päälle tai muuta vastaavaa, matalissa alkuasennoissa oleminen (kyykky ja polvillaan olo) on hankalaa.
Tuon viimeksi mainitun tiesinkin aiheuttavan vaikeuksia, ja täällä kotona ollessani olen pystynyt niitä tekemään omaan tahtiini, mutta töissä ei aina ole edes kunnolla tilaa laskeutua polvilleen kun kyykistyminen ei onnistu.
Työpäivinä minulle tulee 12 tunnin yhtämittainen pystyssäolo rupeama. Tarkoitan sitä, etten voi nostaa jalkaani kohoasentoon, tai se on niin lyhyt aika ettei se palauta. Se on jalalleni liikaa. Tänään on ollut pakko nostaa kipulääkitysannosta, mitä pääsin jo hyvin purkamaan.
Ja kun niin luulin, että töihin paluu fyysisesti on minulle helppoa.
Olen pettynyt itseeni.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti