Suositut postaukset

sunnuntai 31. lokakuuta 2021

Hengähdystauko

 Eilen peittelin kahden ystäväni kanssa uudisrakennuksen lattian. Tavallaan vietimme 'haamuharjakaisia'. Lattia jää nyt muutamaksi kuukaudeksi - sydäntalveksi - oman onnensa nojaan. Talotoimittajalta olisi saanut hirret marraskuussa, mutta halusin optimoida sääolosuhteet mahdollisimman kuiviksi. 


Toivottavasti rakennelma kestää talven tuulet ja tuiverrukset. Kun keväällä tätä puramme, on taas luonnonvaloa yltäkylläisesti. Toivotaan tälle välille mukavaa talvea👍

Sillä välin kun lattia 'vetää henkeä', meille riittää polttopuusavottaa vielä pitkäksi aikaa tontilla ja ympäristössä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...