Suositut postaukset

perjantai 22. lokakuuta 2021

Uutta kohden 7

 Eilen alkoivat talotekniset asennukset talon pohjaan ennen lattiavalua. Edellispäivänä satanut lumi oli sulanut pois.

Ensin kaivettiin sepelipohjaan viemäriputkiin vietto laserin ja vatupassin avulla. 


Sitten sepeli tasoitettiin ja päälle laitettiin 10 cm styroxia, johon upotettiin kylmävesiputket (siniset). Tämän jälkeen tuli taas 10 cm styroxia, ja vuorossa oli lämminvesiputkien (punaiset) upotus.


Koirani halusi tarkistaa tehdyn työn laadun. Punaisella värillä on piirretty huoneiden paikat ja väliseinät.


Lopuksi asetettiin teräsverkot paikoilleen.


Valokuvaaja I.P.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...